Frukostseminarium: Inköpsportaler i SharePoint

Den 13 november höll vi ett digitalt frukostseminarium om hur en inköpsportal i SharePoint kan effektivisera arbetet med avtal, mallar och instruktioner.

Under seminariet presenterade vi ett nyligen genomfört kunduppdrag där vi byggt en intern inköpsportal – ett kostnadseffektivt sätt att sprida inköpsfunktionens värde i hela organisationen. Deltagarna fick konkreta exempel på hur SharePoint kan användas mer strategiskt inom bygg-, anläggnings- och fastighetsbranschen, och vi diskuterade olika lösningar för olika behov.

Vi vill rikta ett stort tack till alla som deltog, lyssnade och bidrog med frågor och reflektioner. Ett särskilt, varmt tack till Olov Lindgren och Martin Klinga för förtroendet, det fina samarbetet och för att ni ville dela era erfarenheter under seminariet. Er medverkan gjorde samtalet extra värdefullt och vi är så glada över att ni är nöjda med lösningen vi byggde tillsammans.

Om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa din organisation att skapa SharePoint-lösningar, kontakta gärna oss så berättar vi mer!

Rulla till toppen